TRS Racing 2021, 69000:- (125cc), 71000:- (250-300cc)
TRS Raga Racing 2021, 71500:-(125cc), 75500:- (250-300cc), 79500:- (250-300cc med elstart)
TRS Gold 2021, Presenteras juni 2021
TRS Gold 2021, Presenteras juni 2021
TRS On-E Kid 2021, 34500:- (16"), 36500:- (20")
TRS One X-track 2021, 72500:- (250-300cc), 76500:- (med elstart)
TRS Raga Racing X-track 2021, 78500:- (250-300cc), 82500:- (med elstart)

TRS On-E Kid, 2021

TRS On-E Kid 20", pris 36500:-
TRS On-E Kid 16", pris 34500:-



TRS On-E Kid, 2021 är en fantastiskt fin el-hoj för de mellan 6-10 år gamla. Batteri och elektronik är väl inkapslat och skyddat i den stabila aluminium-ramen. Med den nya kontrollenheten finns stora möjlgheter att anpassa motorcykeln till förarens erfarenhet. Man har gjort följande förbättringar jämfört med 2020:

- Nya fotpinnar, justerbara +/- 2,5mm.
- Modifierat länksystem för bakfjädringen.
- Nytt gashandtag med batteriindikator.
- Rödlackad ram och nya dekaler.
- Ny kontrollenhet med möjlighet att justera tre parametrar "Power", "Speed" och "Respons".
- Ny kraftigare laddare med 4,5A laddningskapacitet.

Teknisk Data
Motor1350 W, 48 V, 32Nm vid 3000 rpm
LaddareLithium-laddare, AC 90-260 V, DC54,4 V, 4 A
Batterikapacitet17,5 Ah
Körläge4 lägen
Körtid3 h
FramgaffelRST 26", Aluminium, 32 mm diameter, 100 mm fjädringsväg
BakfjädringDNM, 115 mm fjädringsväg, justerbar retur och fjädringspänning
LänksystemTRS progressivt länksystem
ChassieAluminium-ram
SwingAluminium
Bakhhjul19", TRS frästa nav, däck Rebel Xbike Trial 20x3.0
Framhjul20", TRS frästa nav, däck Rebel Xbike Trial 20x2.5
BakbromsSkiva, 160 mm, Shimano MT400 hydraulisk broms
FrambromsSkiva 160 mm, Shimano MT400 hydraulisk broms
BakdrevZ86, Aluminum, kedja IRIS 219
Vikt25 kg
Sitthöjd560 mm
Längd1600 mm
Pris36 500:- 20", 34500:- 16"

TRS Racing 2021

250cc, 280cc, 300cc, pris 71000:-
125cc, pris 69000:-


TRS Racing finns i 125cc, 250cc, 280cc och 300cc, utrustade med Reiger stötdämpare och Keihin-förgasare. Levereras registreringsbesiktigad och klar för gatan. 

Teknisk Data
MotorEncylindrig 2-takt
Kubik294,1cc - 272,2 cc - 247,7 cc - 125 cc
KylningVätskekyld
Borrning, slaglängd 79x60 mm (300 cc) - 76x60 mm (280 cc) - 72,5x60 mm (250 cc) - 54x54,5 (125).
TändningNya HIDRIA CDI (dubbel tändning)
Växlar5
MotoroljaNils eller GRO W75, 350cc.
Koppling3-skivig solfjäderkoppling med Hoer Biger-lameller
BränsleBensin,  2,3L 98 oktan, 2T olja 1,5%
FörgasareKeihin PWK28, Reed valve
StartKick
TändstiftNGK-R  BPMR6A
ChassieAluminium-ram
SwingAluminium
FramgaffelTech 39 mm diameter aluminiumgaffel, 175 mm fjädringsväg, justerbar retur och fjäderspänning samt separat fjäderspänning för de sista 45 mm fjäderspänning
BakfjädringReiger, 168 mm fjädringsväg, justerbar retur och fjäderspänning
FälgarMorad aluminum
Framhjul1.6x21  Michelin X11 Trial 2.75x2
Bakhjul2.15x18 Michelin X11 Trial 4.00x18 TL.
FrambromsSkiva 185mm, BRAKTEC 4-kolvsok
BakbromsSkiva 150mm, BRAKTEC 2-kolvsok
Hasplåt7075 Aluminum
Vikt65 kg (250, 280, 300), 64 kg (125cc)
Sitthöjd640 mm
Dimensioner2.015 x 830 x 1.125mm (längd x bredd x höjd)
Pris71 000:- (250, 280, 300), 69 000:- (125)

TRS Raga Racing 2021

250cc, 280cc, 300cc, pris 75500:-
Med elstart (250cc, 280cc, 300cc), pris 79500:-
125cc, pris 71500:-


TRS Raga Racing finns i 125cc, 250cc, 280cc och 300cc, utrustade med Reiger stötdämpare, Keihin-förgasare och en hel del annat godis. Levereras registreringsbesiktigad och klar för gatan. Man har gjort följande förbättringar jämfört med 2020:

-Ny luftrenarburk för bättre prestanda, bättre skydd mot smuts samt förstärkt.
-Ny mappning av CDI-boxen för bättre respons på låga och höga varvtal.
-Modifierad koppling för bättre prestanda.
-Ny spänningsregulator för jämnare spänning till fläkt och därmed bättre kylning.
-Ny bromspump bak med inbyggd oljebehållare.
-Ny hasplåt för bättre skydd av svänghjulskåpa och ram.
-Förstärkt ram i de främre delarna.
-Ny kulissrulle och växelväljare för smidigare växling och lägre vikt.
-Modifierad ljuddämpare för lägre ljud och för att ljuddämparstoppning ska hålla längre.
-Modifierad fjädring med bättre känslighet.
-Nya fotpinnar.
-Nya fotpinnefästen.
-Röda kylarslangar i silicon.
-Ny kedjesträckare.
-Nya skydd på ramen.
-Nya rödelxerade gaffelbryggor.
-Nytt rödeloxerat skärmstag.
-Nytt Nekken styre.
-Ny design av bakdrevet.
-Ny färgsättning med röd ram och nya dekaler.

-Kan beställas med elstart, pristillägg 4000:- (endast 250, 280, 300cc).
Teknisk Data
MotorEncylindrig 2-takt
Kubik294,1cc - 272,2 cc - 247,7 cc - 125 cc
KylningVätskekyld
Borrning, slaglängd 79x60 mm (300 cc) - 76x60 mm (280 cc) - 72,5x60 mm (250 cc) - 54x54,5 (125).
TändningNya HIDRIA CDI (dubbel tändning)
Växlar5
MotoroljaNils eller GRO W75, 350cc.
Koppling3-skivig solfjäderkoppling med Hoer Biger-lameller
BränsleBensin,  2,3L 98 oktan, 2T olja 1,5%
FörgasareKeihin PWK28, Reed valve
StartKick
TändstiftNGK-R  BPMR6A
ChassieAluminium-ram
SwingAluminium
FramgaffelTech 39 mm diameter eloxerad stålgaffel, 175 mm fjädringsväg, justerbar retur, kompression och fjäderspänning samt separat fjäderspänning för de sista 45 mmfjäderspänning
BakfjädringReiger, 168 mm fjädringsväg, justerbar retur, kompression och fjäderspänning
FälgarMorad aluminum, lågprofil samt urfrästa för lägre vikt
Framhjul1.6x21  Michelin X11 Trial 2.75x2
Bakhjul2.15x18 Michelin X11 Trial 4.00x18
FrambromsSkiva 185mm, BRAKTEC 4-kolvsok
BakbromsSkiva 150mm, BRAKTEC 2-kolvsok
Hasplåt7075 Aluminum med hullingar
Vikt65 kg (250, 280, 300), 64 kg (125cc)
Sitthöjd640 mm
Dimensioner2.015 x 830 x 1.125mm (längd x bredd x höjd)
Pris75 500:- (250, 280, 300), 71 500:- (125), 79500:- med elstart

TRS Gold 2021

Presenteras i juni 2021