
TRS On-E Kid 20", 2020

TRS On-E Kid 20", pris 36000:-
TRS On-E Kid 20", 2020 är en fantastiskt fin el-hoj för de mellan 6-10 år gamla. Batteri och elektronik är väl inkapslat och skyddat. Med en omkopplare kan man ändra mellan fyra körlägen, från lugnt till riktigt vasst.
Teknisk Data | |
---|---|
Motor | 1350 W, 48 V, 32Nm vid 3000 rpm |
Laddare | Lithium-laddare, AC 90-260 V, DC54,4 V, 4 A |
Batterikapacitet | 17,5 Ah |
Körläge | 4 lägen |
Körtid | 3 h |
Framgaffel | RST 26", Aluminium, 32 mm diameter, 100 mm fjädringsväg |
Bakfjädring | DNM, 115 mm fjädringsväg, justerbar retur och fjädringspänning |
Länksystem | TRS progressivt länksystem |
Chassie | Aluminium-ram |
Swing | Aluminium |
Bakhhjul | 19", TRS frästa nav, däck Rebel Xbike Trial 20x3.0 |
Framhjul | 20", TRS frästa nav, däck Rebel Xbike Trial 20x2.5 |
Bakbroms | Skiva, 160 mm, Shimano MT400 hydraulisk broms |
Frambroms | Skiva 160 mm, Shimano MT400 hydraulisk broms |
Bakdrev | Z86, Aluminum, kedja IRIS 219 |
Vikt | 25 kg |
Sitthöjd | 560 mm |
Längd | 1600 mm |
Pris | 36 000:- |
TRS One 2020

250cc, 280cc, 300cc, pris 67000:-
125cc, pris 63500:-
TRS One 2020 finns 125cc, 250cc, 280cc och 300cc, en mycket bra hoj till lågt pris. Levereras registreringsbesiktigad och klar för gatan.
Teknisk Data | |
---|---|
Motor | Encylindrig 2-takt |
Kubik | 294,1cc - 272,2 cc - 247,7 cc - 125 cc |
Kylning | Vätskekyld |
Borrning, slaglängd | 79x60 mm (300 cc) - 76x60 mm (280 cc) - 72,5x60 mm (250 cc) - 54x54,5 mm (125 cc) |
Tändning | Nya HIDRIA CDI (dubbel tändning) |
Växlar | 5 |
Motorolja | Nils eller GRO W75, 350cc. |
Koppling | 3-skivig solfjäderkoppling med Hoer Biger-lameller |
Bränsle | Bensin, 2,3L 98 oktan, 2T olja 1,5% |
Förgasare | Dellorto PHBL26, Reed valve |
Start | Kick |
Tändstift | NGK-R BPMR6A |
Chassie | Aluminium-ram |
Swing | Aluminium |
Framgaffel | Tech 39 mm diameter aluminiumgaffel, 175 mm fjädringsväg, justerbar retur och fjäderspänning samt separat fjäderspänning för de sista 45 mm fjäderspänning |
Bakfjädring | Olle progressiv R16V hydraulic system, 168 mm fjädringsväg justerbar retur och fjäderspänning |
Fälgar | Morad aluminum |
Framhjul | 1.6x21 Michelin X11 Trial 2.75x2 |
Bakhjul | 2.15x18 Michelin X11 Trial 4.00x18 TL. |
Frambroms | Skiva 185mm, BRAKTEC 4-kolvsok |
Bakbroms | Skiva 150mm, BRAKTEC 2-kolvsok |
Hasplåt | 7075 Aluminum |
Vikt | 65 kg (250, 280, 300), 64 kg (125cc) |
Sitthöjd | 640 mm |
Dimensioner | 2.015 x 830 x 1.125mm (längd x bredd x höjd) |
Pris | 67 000:- (250, 280, 300), 63 500:- (125) |
TRS Racing 2020

250cc, 280cc, 300cc, pris 71000:-
125cc, pris 69000:-
TRS Racing finns i 125cc, 250cc, 280cc och 300cc, utrustade med Reiger stötdämpare och Keihin-förgasare. Levereras registreringsbesiktigad och klar för gatan.
Teknisk Data | |
---|---|
Motor | Encylindrig 2-takt |
Kubik | 294,1cc - 272,2 cc - 247,7 cc - 125 cc |
Kylning | Vätskekyld |
Borrning, slaglängd | 79x60 mm (300 cc) - 76x60 mm (280 cc) - 72,5x60 mm (250 cc) - 54x54,5 (125). |
Tändning | Nya HIDRIA CDI (dubbel tändning) |
Växlar | 5 |
Motorolja | Nils eller GRO W75, 350cc. |
Koppling | 3-skivig solfjäderkoppling med Hoer Biger-lameller |
Bränsle | Bensin, 2,3L 98 oktan, 2T olja 1,5% |
Förgasare | Keihin PWK28, Reed valve |
Start | Kick |
Tändstift | NGK-R BPMR6A |
Chassie | Aluminium-ram |
Swing | Aluminium |
Framgaffel | Tech 39 mm diameter aluminiumgaffel, 175 mm fjädringsväg, justerbar retur och fjäderspänning samt separat fjäderspänning för de sista 45 mm fjäderspänning |
Bakfjädring | Reiger, 168 mm fjädringsväg, justerbar retur och fjäderspänning |
Fälgar | Morad aluminum |
Framhjul | 1.6x21 Michelin X11 Trial 2.75x2 |
Bakhjul | 2.15x18 Michelin X11 Trial 4.00x18 TL. |
Frambroms | Skiva 185mm, BRAKTEC 4-kolvsok |
Bakbroms | Skiva 150mm, BRAKTEC 2-kolvsok |
Hasplåt | 7075 Aluminum |
Vikt | 65 kg (250, 280, 300), 64 kg (125cc) |
Sitthöjd | 640 mm |
Dimensioner | 2.015 x 830 x 1.125mm (längd x bredd x höjd) |
Pris | 71 000:- (250, 280, 300), 69 000:- (125) |
TRS Raga Racing 2020

250cc, 280cc, 300cc, pris 75000:-
Med elstart (250cc, 280cc, 300cc), pris 79000:-
125cc, pris 71000:-
TRS Raga Racing finns i 125cc, 250cc, 280cc och 300cc, utrustade med Reiger stötdämpare, Keihin-förgasare och en hel del annat godis. Levereras registreringsbesiktigad och klar för gatan. Man har gjort följande förbättringar jämfört med 2019:
-Ny luftrenarburk för bättre prestanda, bättre skydd mot smuts samt förstärkt.
-Ny mappning av CDI-boxen för bättre respons på låga och höga varvtal.
-Modifierad koppling för bättre prestanda.
-Ny spänningsregulator för jämnare spänning till fläkt och därmed bättre kylning.
-Ny bromspump bak med inbyggd oljebehållare.
-Ny hasplåt för bättre skydd av svänghjulskåpa och ram.
-Förstärkt ram i de främre delarna.
-Ny kulissrulle och växelväljare för smidigare växling och lägre vikt.
-Modifierad ljuddämpare för lägre ljud och för att ljuddämparstoppning ska hålla längre.
-Modifierad fjädring med bättre känslighet.
-Nya fotpinnar.
-Nya fotpinnefästen.
-Röda kylarslangar i silicon.
-Ny kedjesträckare.
-Nya skydd på ramen.
-Nya rödelxerade gaffelbryggor.
-Nytt rödeloxerat skärmstag.
-Nytt Nekken styre.
-Ny design av bakdrevet.
-Ny färgsättning med röd ram och nya dekaler.
Teknisk Data | |
---|---|
Motor | Encylindrig 2-takt |
Kubik | 294,1cc - 272,2 cc - 247,7 cc - 125 cc |
Kylning | Vätskekyld |
Borrning, slaglängd | 79x60 mm (300 cc) - 76x60 mm (280 cc) - 72,5x60 mm (250 cc) - 54x54,5 (125). |
Tändning | Nya HIDRIA CDI (dubbel tändning) |
Växlar | 5 |
Motorolja | Nils eller GRO W75, 350cc. |
Koppling | 3-skivig solfjäderkoppling med Hoer Biger-lameller |
Bränsle | Bensin, 2,3L 98 oktan, 2T olja 1,5% |
Förgasare | Keihin PWK28, Reed valve |
Start | Kick |
Tändstift | NGK-R BPMR6A |
Chassie | Aluminium-ram |
Swing | Aluminium |
Framgaffel | Tech 39 mm diameter eloxerad stålgaffel, 175 mm fjädringsväg, justerbar retur, kompression och fjäderspänning samt separat fjäderspänning för de sista 45 mmfjäderspänning |
Bakfjädring | Reiger, 168 mm fjädringsväg, justerbar retur, kompression och fjäderspänning |
Fälgar | Morad aluminum, lågprofil samt urfrästa för lägre vikt |
Framhjul | 1.6x21 Michelin X11 Trial 2.75x2 |
Bakhjul | 2.15x18 Michelin X11 Trial 4.00x18 |
Frambroms | Skiva 185mm, BRAKTEC 4-kolvsok |
Bakbroms | Skiva 150mm, BRAKTEC 2-kolvsok |
Hasplåt | 7075 Aluminum med hullingar |
Vikt | 65 kg (250, 280, 300), 64 kg (125cc) |
Sitthöjd | 640 mm |
Dimensioner | 2.015 x 830 x 1.125mm (längd x bredd x höjd) |
Pris | 75 000:- (250, 280, 300), 71 000:- (125), 79000:- med elstart |
TRS One Gold 2020

250cc, 280cc, 300cc, pris 89000:-
Med elstart (250cc, 280cc, 300cc), pris 93000:-
125cc, pris 86000:-
TRS One Gold finns i 125cc, 250cc, 280cc och 300cc, utrustade med Reiger hydrostop stötdämpare, Keihin-förgasare, ställbar koppling i tre hårdheter, temperaturstyrd tändning mm. Levereras registreringsbesiktigad och klar för gatan. Man har gjort följande förbättringar jämfört med 2019:
-Ny Reiger hydrostop-dämpare bak.
-Ny design på länksystemet.
-Nya TRS fotpinnar, frästa i aluminum.
-Ny pinne för fotpinnarna, 10 mm i diameter.
-Ny design på motorfästen.
-Modifierad framgaffel.
-Nya gaffelkronor, anodiserade i rött.
-Nytt skydd för bromsskivan fram (FIM-godkänt).
-Förbättringar på elsystemet.
-Temperaturgivare på toppen som styr tändningen.
-Ny CDI-box med temperaturstyrning.
-Nytt ljuddämparskydd i carbonfiber
-Gul framfälg och bakfälg.
-Ny färg på kopplingskåpa.
-Ny färg på svänhjulskåpan.
-Nytt tändstift NGK Iridium IX (endast 300cc)
-Ny design på dekalerna
-Kan beställas med elstart, pristillägg 4000:- (endast 250, 280, 300cc).
Teknisk Data | |
---|---|
Motor | Encylindrig 2-takt |
Kubik | 294,1cc - 272,2 cc - 247,7 cc - 125 cc |
Kylning | Vätskekyld |
Borrning, slaglängd | 79x60 mm (300 cc) - 76x60 mm (280 cc) - 72,5x60 mm (250 cc) - 54x54,5 (125). |
Tändning | Nya HIDRIA CDI (dubbel tändning), racing-programmering |
Växlar | 5 |
Motorolja | Nils eller GRO W75, 350cc. |
Koppling | 3-skivig solfjäderkoppling med Hoer Biger-lameller, ställbar i 3 hårdheter |
Bränsle | Bensin, 2,3L 98 oktan, 2T olja 1,5% |
Förgasare | Keihin PWK28, Reed valve |
Start | Kick |
Tändstift | NGK-R BPMR6A |
Topplock | Röd-eloxerat, 300cc förhöjd kompression |
Chassie | Aluminium-ram |
Swing | Aluminium |
Framgaffel | Tech 39 mm diameter eloxerad stålgaffel, 175 mm fjädringsväg, justerbar retur, kompression och fjäderspänning samt separat fjäderspänning för de sista 45 mmfjäderspänning |
Bakfjädring | Reiger Hydrostop 40mm, 168 mm fjädringsväg, justerbar retur, högfartskompression, lågfartskompression och fjäderspänning samt justerbar hydrostoppfunktion med CNC-fräst länksystem |
Fälgar | Morad aluminum, lågprofil samt urfrästa för lägre vikt |
Framhjul | 1.6x21 Michelin X11 Trial 2.75x2, fräst och eloxerat nav |
Bakhjul | 2.15x18 Michelin X11 Trial 4.00x18, fräst och eloxerat nav |
Frambroms | Skiva 185mm, BRAKTEC CNC-fräst 4-kolvsok |
Bakbroms | Skiva 150mm, BRAKTEC 2-kolvsok |
Hasplåt | 7075 Aluminum med hullingar |
Vikt | 65 kg (250, 280, 300), 64 kg (125cc) |
Sitthöjd | 640 mm |
Dimensioner | 2.015 x 830 x 1.125mm (längd x bredd x höjd) |
Pris | 89 000:- (250, 280, 300), 86 000:- (125), 93000:- (med elstart) |