TRS one 2019

250cc, 280cc, 300cc, pris 67000:-
125cc, pris 63500:
-

TRS One 2019 i standard-version finns för i 125cc, 250cc, 280cc och 300cc och har följande modifieringar jämfört med 2018 års modell:
- Modifierad cylinder.
- Modifierad CDI-box.
- Modifierad stötdämpare.
- Modifierad framgaffel.
- Ny tätning mellan luftrenarbox och bakhjul.
- Nya fästen för ljuddämparen.
- Ny växelspak.
- Ny bromspedal.
- Nya dekaler på ram, tank och skärmar.

TRS ONE 2019
MotorEncylindrig 2-takt
Kubik294,1cc - 272,2 cc - 247,7 cc - 125 cc
KylningVätskekyld
Borrning, slaglängd79x60 mm (300 cc) - 76x60 mm (280 cc) - 72,5x60 mm (250 cc) - 54x54,5 mm (125 cc)
TändningNya HIDRIA CDI (dubbel tändning)
Växlar5
MotoroljaNils eller GRO W75, 350cc.
Koppling3-skivig solfjäderkoppling med Hoer Biger-lameller
BränsleBensin,  2,3L 98 oktan, 2T olja 1,5%
FörgasareDellorto PHBL26, Reed valve
StartKick
TändstiftNGK-R  BPMR6A
ChassieAluminium-ram
SwingAluminium
FramgaffelTech 39 mm diameter, 175 mm fjädringsväg, justerbar fjäderspänning
BakfjädringOlle progressiv R16V hydraulic system, 168 mm fjädringsväg justerbar fjäderspänning
Fälgar Morad aluminum radiated
Framhjul1.6x21  Michelin X11 Trial 2.75x2
Bakhjul2.15x18 Michelin X11 Trial 4.00x18 TL.
FrambromsSkiva 185mm, BRAKTEC 4-kolvsok
BakbromsSkiva 150mm, BRAKTEC 2-kolvsok
Hasplåt7075 Aluminum
Vikt65 kg (250, 280, 300), 64 kg (125cc)
Sitthöjd640 mm
Dimensioner2.015 x 830 x 1.125mm (längd x bredd x höjd)
Pris67 000:- (250, 280, 300), 63 500:- (125)

TRS Raga Racing 2019

250cc, 280cc, 300cc, pris 72000:-
125cc, pris 68500:-


TRS Raga Racing finnas i 125cc, 250cc, 280cc och 300cc, utrustade med Reiger stötdämpare, Keihin-förgasare och en hel del annat godis. Klara för leverans från och med november 2018. Den har följande modifieringar jämfört med 2018 års modell:
- Nytt vatenpumpslock med ny centrering.
- Ny vattenpumpsaxel.
- Nytt bromsok fram.
- Nya broms- och kopplingshandtag.
- Ny finish på motorkåpor.
- Nya motorblock med bättre tolerans och ytfinish.
- Ny bakhjulsaxel med centrum av stål.
- Nya fästen för ljuddämpare.
- Modifierad stötdämpare.
- Modifierad framgaffel.
- Ny bestyckning i Keihin-förgasaren.
- Nytt program i CDI-boxen för bättre kraft på låga varv.
- Modifierad cylinder.
- Förstärkt länkage till stötdämparen.
- Ny tätning mellan luftrenarbox och bakhjul.
- Modifierad växelväljare med ny fjäder.
- Nytt stöd och fäste.
- Nya dekaler på ram, tank och skärmar.

TRS Raga Racing 2019
MotorEncylindrig 2-takt
Kubik294,1cc - 272,2 cc - 247,7 cc - 125 cc
KylningVätskekyld
Borrning, slaglängd 79x60 mm (300 cc) - 76x60 mm (280 cc) - 72,5x60 mm (250 cc) - 54x54,5 (125).
TändningNya HIDRIA CDI (dubbel tändning)
Växlar5
MotoroljaNils eller GRO W75, 350cc.
Koppling3-skivig solfjäderkoppling med Hoer Biger-lameller
BränsleBensin,  2,3L 98 oktan, 2T olja 1,5%
FörgasareKeihin PWK28, Reed valve
StartKick
TändstiftNGK-R  BPMR6A
ChassieAluminium-ram
SwingAluminium
FramgaffelTech 39 mm diameter, 175 mm fjädringsväg, justerbar fjäderspänning
BakfjädringReiger, 168 mm fjädringsväg justerbar fjäderspänning
Fälgar Morad aluminum radiated
Framhjul1.6x21  Michelin X11 Trial 2.75x2
Bakhjul2.15x18 Michelin X11 Trial 4.00x18 TL.
FrambromsSkiva 185mm, BRAKTEC 4-kolvsok
BakbromsSkiva 150mm, BRAKTEC 2-kolvsok
Hasplåt7075 Aluminum
Vikt65 kg (250, 280, 300), 64 kg (125cc)
Sitthöjd640 mm
Dimensioner2.015 x 830 x 1.125mm (längd x bredd x höjd)
Pris72 000:- (250, 280, 300), 68 500:- (125)